تصمیم گرفتم به زودی از اینستاگرام و کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی کوچ کنم به بلاگفا .
فقط صفحه اینستاگرام رو نگه میدارم اونم جهت برند سازی شغلی
خوبی وبلاگ اینه که میشه هر قدر دلت میخو اد در مورد مطلبی توضیح بدی و یک جورایی شخصی تره - یعنی الان که دارم مطلبمو می نویسم میدونم که تقریبا هیچ بازدید کننده ای ندارم -. البته دقیقا نمیدونم این خوبه یا بد ولی من به فال نیک می گیرم .
اسباب کشی تو فضای مجازی خیلی سخت تر از دنیای وقعیه .
اگر بخوام صادقانه بگم فالورهایی که به مخض گذاشتن مطلبی لابک میکن - گیمفیکیشن لذت بخشی - واقعا لذت بخشه ولی توی وبلاگ از این خبرا نیست چون جنس مخاطب متفاوته و اصلا اینکه کسی بیاد و حال داشته باشه بخونه و گیرم خوند مطلبتو , حال کنه باحات و گیرم حال کنه دوباره برگرده و گیرم که اومد نطر بده کار بسیار سختیه .
یه جورایی تو وبلاگ آدم مطمئنه که داره واسه خودش می نویسه و واقعا داره می نویسه ولی تو فضاهای اجتماعی دیگه دائم داری واسه دیگران مطالب تکراری منتشر می کنی و خیلی ها فقط چون تو یی که همیشه لایکشون می کنی لایکت میکنن و هیچ متری جهت ایکه بفهمی واقعا مخاطب مطلبتو گرفته یا نه وجود نداره که تو وبلاگ به هیچ عنوان این شکلی نیست .
مطالب بالا توجیهی بود برای خودم که راحت تر بتونم این اسباب کشی رو انجام بدم .
امیدوارم زودتر این اتفاق بیفته و بتونم به صورت منظم تو وبلاگ مطالبی منتشر کنم .