در دنیای امروز و روابط اجتماعی برای رسیدن به اهداف باید از تکنیک استفاده کرد یا اینکه باید پایبند به اصول انسانی باشیم ؟ این سوالی است که این روز ها زیاد از خودم می پرسم .استفان کاوی همچنان در کتاب هفت عادت مردمان موثر به شدت تاکید داشت که خودت باش , انسان باش , به اصول اعتقاد داشته باش .مقابل این آدم کم نیستند افرادی که معتقدند بایستی برای ارتباطات و موفق شدن در کاری و وادار کردن دیگران به انجام آنجه شما می خواهید از تکنیک استفاده کرد تا بتوان موفق شد .این روز ها چالش من هم همینه که کدامش درست تره ؟!با اینکه من طرفدار متعصب رعایت اصول هستم و دوست دارم صداقت و انسانیت به تنهایی و بدون ه آموزش اصولی کسب ثروت با رویکرد کارافرینی...
ادامه مطلبما را در سایت آموزش اصولی کسب ثروت با رویکرد کارافرینی دنبال میکنید
برچسب: لحظه,نگار, نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:51