گاهی دلم می گیرد
از آدم هایی که در پس نگاه سردشان
با لبخندی گرم فریبت می دهند
دلم میگیرد از خورشیدی که گرم نمی کند
و نوری که تاریکی می دهد
ازکلماتی که
چون شیرینی افسانه ها فریبت می دهند
دلم می گیرد
از سردی
چندش آور دستی که دستت را می فشارد
و نگاهی که
به توست و هیچ وقت تو را نمی بیند .
از دوستی که برایت "هدیه"
دوبال برای پریدن می آورد
و بعد " پرواز"
را با منفورترین کلمات دنیا معنی می کند .
دلم می گیرد از چشم امید داشتنم به این
همه "هیچ"
گاهی حتی
از خودم هم دلم میگیرد .
ما را در سایت آموزش اصولی کسب ثروت با رویکرد کارافرینی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111