
فکر کنم به زودی یک اسباب کشی سنگین داشته باشم ! تصمیم گرفتم به زودی xa0تا یک مدتی از اینستاگرام و کانال های تلگرامی xa0و شبکه های اجتماعی فاصله بگیرم و کوچ کنم به بلاگفا و وبلاگ نویسی . البته قدیم ها وبلاگ نویسی می کردم ولی چون فضای ذهنی اون زمان من xa0با حال xa0من کاملا متفاوته وبلاگ های قدیمی رو پاک کردم . خوبی وبلاگ اینه که xa0در مورد مطلبی انقدر میشه توضیح داد که بتونی تقریبا مطمئن باشی برداشت ها دیگران...
ادامه مطلب
فکر کنم به زودی یک اسباب کشی سنگین داشته باشم ! تصمیم گرفتم به زودی از اینستاگرام و کانال های تلگرامی xa0و شبکه های اجتماعی کوچ کنم به بلاگفا . فقط صفحه اینستاگرام رو نگه میدارم اونم جهت برند سازی شغلیxa0 خوبی وبلاگ اینه که میشه هر قدر دلت میخو اد xa0در مورد مطلبی توضیح بدی و یک جورایی شخصی تره - یعنی الان که دارم مطلبمو می نویسم میدونم که تقریبا هیچ بازدید کننده ای ندارم -. البته دقیقا نمیدونم این خوبه یا بد ولی من به فال نیک می گیرم . اسباب کشی تو فضای مجازی خیلی سخت تر از دنیای وقعیه . اگر بخ...
ادامه مطلب